11april vond de jaarvergadering plaatst. In vogelvlucht werden enkele hoogtepunten van het afgelopen jaar doorgenomen.
Bijna alle onderwerpen zijn middels onze wijkkrant en onze andere social media uitingen reeds bekend. Mocht dat niet zo zijn dan toch via het Haarlems Dagblad, maar ook in de landelijke media.
Het officiële deel werd afgesloten met de herverkiezingen van de wijkraad.
Grote verschuivingen hebben er niet plaats gevonden, detail zijn later in het verslag van de avond terug te vinden.
Na de pauze presenteerde Kitty van Tooren en Hakima Sallemine het ‘Actieprogramma vóór Veiligheid en Handhaving 2017’
Deze presentatie riep veel vragen uit de zaal op. Hier zal later op worden teruggekomen.
Heeft u vragen over dit onderwerp, mail ze naar de wijkraad secretariaat@wijkraadsmd.nl
Bij de meldkamer van de afdeling Handhaving kunt u urgente handhavingszaken melden, de meldcentralist zal vervolgens inschatten welke actie daarop op ondernomen zal worden. Het telefoonnummer van de meldkamer is 023 511 4950. De meldkamer is bereikbaar van maandag tot en met woensdag van 8.30 tot 22.00 uur, donderdag tot en met zaterdag van 8.30 tot 24.00 uur en zondag van 8.30 tot 17.00 uur. De handhavers zijn op deze tijden ook op straat aanwezig.
Later meer hierover.